شعر و داستان کوتاه

اشعار و داستانهای دنباله دار

شعر و داستان کوتاه

اشعار و داستانهای دنباله دار

من همانم ای برادر خواهر گمگشته ات

یک شبی آمد سراغم مرد نامرد زمان

نثر خشک خامشی خواباند در پای لبان

قفل سر سختی بزد بردرب این کاخ دلم

رفته بر باد فراموشی رویای دلم

                                من همانم ای برادر  خواهر گمگشته ات

چون اسیر دست نامردی شدم

هم گرفتار همه پستی شدم

من نبودم جز یکی دردانه ای

در میان باغ مادر تک گل ریحانه ای

                                من همانم ای برادر ، خواهر گمگشته ات

دور قهر و انتقام روزگار

کرده دورانم به من ناسازگار

شعر اشکم گشته شام هر شبم

آه می نوشم شراب هر شبم

                               من همانم ای برادر خواهر گمگشته ات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد